یاشاسین آذربایجان
به وبلاگ ترک گروپ خوش آمدید لطفاً نظر دهید.منتظر تمام انقادات و پیشنهادات شما هستیم.

در بازهٔ زمانی که همه جا صحبت از سوپراسپرت هایی همچون مک لارن P1 و لافراری است، یک شرکت طراحی ایتالیایی با نام Icona Vulcano به خود جرات داده تا وارد دنیای سوپر اسپرت ها شود. خالق این محصول Claudio Lombardi است، کسی که سابقه مدیر فنی بخش پیشرانه فراری در مسابقات فرمولا 1 در دهه 90 میلادی و همکاری در پروژه های زیادی از خودروهای قهرمان جهان در مسابقات WRC را در کارنامهٔ خود دارد.

 

 



ادامه مطلب ...

كمپاني «شورولت» جزئیات فروش نسل نو مدل «کوروت» را اعلام کرد.
طبق اعلام مسئولین این کمپانی، قیمت مدل پایه «کوروت» با هزینه حمل و نقل 51995 دلار تعیین شده که نسبت به مدل قبلی، 1400 دلار افزایش داشته است. همچنین قیمت پایه گونه کانورتیبل این خودرو، با هزینه حمل و نقل و افزایش 1400 دلاری نسبت به مدل قبلی، 56995 دلار اعلام شد.

 

 



ادامه مطلب ...

خودروی مفهومی chery tx محصول خودروسازی چری چین در هشتاد و سومین نمایشگاه بین المللی خودرو ژنو با طراحی مفهومی پیشرفته خود تحسین متخصیص و داوران جهانی را کسب کرده و به دنبال عملکرد بهتری که نسبت به دیگر خودروهای مفهومی از کشورهایی همچون آمریکا، ژاپن و  میزبان اروپائی این نمایشگاه از خود نشان داد، جایزه "بهترین خودروی مفهومی سال" را از آن خود کرد.
این موفقیت، بزرگترین جایزه بین المللی در زمینه طراحی خودرو می باشد که خودروسازان چینی تا امروز موفق به دریافت آن گشته اند و به دلیل دقت ویژه ی زیبائی شناسی این استاندارد معتبر در صنعت طراحی اروپا، کسب جایزه" بهترین خودروی مفهومی سال" جایگاه جهانی معتبری را برای " طراحی چین" و در پی آن " ساخت کشور چین" در صنعت خودروسازی این کشور به دنبال خواهد داشت.

 



ادامه مطلب ...

 پرگونتا در اسپانیایی به معنای سوال است این خودرو به طور قطع بخش مهمی از تاریخچه لامبورگینی را تشکیل می دهد و سوال های زیادی را در ذهن علاقمندان ایجاد خواهد کرد .خودروی لامبورگینی Pregunta که اولین بار در نمایشگاه اتومبیل پاریس در سال 1998 در معرض دید عموم قرار گرفته بود اکنون به قیمت 1.6 میلیون یورو، معادل 2.1 میلیون دلار به فروش گذاشته شد. پریگونتا توسط اتودروم، یک فروشنده فرانسوی که در زمینه فروش خودروهای کمیاب و کلاسیک فعال است، خریداری شده بود. آنها Pregunta را از Carrosserie Hueliez، شاخه ایتالیایی متخصص فرانسوی اتومبیل‌های نمونه خریده است. در ادامه توضیحات بیشتر به همراه گالری تصاویر این خودرو کم نظیر را مشاهده خواهید کرد.




ادامه مطلب ...

نمایشگاه اتومکانیکا استانبول 2013با حضور بیش از 800 کمپانی قطعه‏ساز از 30 کشور

جهان در مرکز نمایشگاهی شهر استانبول و در فضایی به وسعت 15000متر مربع از

روز پنج‏شنبه 22 فروردین به مدّت 4 روز برگزار می گردد.


به گزارش خبرنگار به استانبول بیشترین تعداد غرفه‏گذاران از کشورهای ترکیه، آلمان،

چین، تایوان و ایتالیا هستند و از کشورمان نیز گروهی از قطعه سازان در اتومکانیکا

استانبول 2013 حضور یافته اند.



ادامه مطلب ...

 تست جاده سه چرخه الكتريكي هيبريدي ابداعي مهندسان آلماني با موفقيت انجام شد.آلمان با وجود خيابان‌هاي باريك و محل‌هاي پارك محدود بهترين مكان براي آزمايش نسل جديد سه چرخه الكتريكي Cargo Cruiser محسوب مي‌شود.

 



ادامه مطلب ...

از زمانی که پایه و اساس طراحی رنو بعد از کلیو عوض شد رنو روی به جذاب کردن محصولات خود آورد و حالا خودرو کپتور که در سال 2011 مدل کانسپت آن رونمایی شد ه بود نهایی آن نیز بر پلتفرم نسل چهارم کلیو ساخته شده که رنو آن را در نمايشگاه ژنو به نمايش گذاشت.

 



ادامه مطلب ...

بعد از معرفی مفهومی Hybrid Tourer که سال 2009 میلادی در نمایشگاه توکیو رونمایی شد، حالا سوبارو در نمايشگاه ژنو 2013 دست به معرفی مدل جدیدی از هیبریدی های خود زده تا دوباره بازخوردهای آتی آنرا بسنجد . . .

 



ادامه مطلب ...

شورولت درکنار رونمایی مدل 2014 کامارو SS که از زمستان 2013 عرضه می شود، مدل Z/28 را نیز به عنوان اولین سری ارتقا یافته از آن در نیویورک رونمایی نمود.کامارو Z/28 ساخته شده تا فاصله خالی میان SS و ZL1 را پر کند؛ خودرویی که البته از بهار 2014 تحویل مشتریان می شود.

 



ادامه مطلب ...

چندي پيش بود که ابر خودرو هنسي ونوم رکورد بالاترين شتاب را شکست و اکنون Venom GT‌ با حداکثر سرعت 447 کیلومتر در ساعت، عنوان سریع‌ترین خودروی جهان را هم به خود اختصاص داد.

 



ادامه مطلب ...

 

تويوتا خودرو شاسي بلند هايلندر خود را به روزرساني کرده و در نمايشگاه خودرو نيويورک 2013 به نمايش گذاشت.اما در بروز رسانی هایلندر که قرارست به عنوان مدل 2014 به فروش برسد چه اتفاق خاصی افتاده؟ جلوپنجره ذوزنقه ای شکلش حدودا دو برابر بزرگتر شده و چراغ های جلویی آن تا بالای گلگیرها امتداد یافته. طراحی مجدد درب صندوق و استفاده از خطوط جدید در شانه های خودرو نیز تکمیل کننده نمای ظاهری هستند.در ادامه مطلب با معرفي کامل و گالري تصاوير تويوتا هايلندر 2014 با گجت نيوز همراه باشيد.

 



ادامه مطلب ...
 


فروش جهانی خودرو در سال 2012 با افزایش نزدیک به پنج درصدی نسبت به سال 2011 به حدود 81 میلیون و 700 هزار دستگاه رسید.

در حالی آمار ناامیدکننده‌ای از وضعیت بازار خودرو در منطقه اروپا طی سال گذشته و امسال منتشر شده است که تازه‌ترین اطلاعات انجمن جهانی خودروسازان نشان می‌دهد که در سال گذشته فروش جهانی خودرو با رشد مواجه شده است.

 



ادامه مطلب ...

 

 

مجله ماشین – کمپانی «سایون» نسل نو مدل tc را در نمایشگاه اتومبیل «نیویورک» معرفی کرد.
از جمله شاخصه ها و امکانات این مدل جذاب که بیش از 40 درصد از فروش خودروهای کوپه «سایون» را در دست دارد، می توان به مواردی نظیر رینگ های 18 اینچی جدید به همراه تایرهای 245 با 45 میلی متر پهنا، کاپوت جدید، نمای اسپرت قسمت جلو، چراغ های led برای سیستم روشنایی در روز، بالچه عقب، دیفیوزر عقب، امکان سفارش دو رنگ جدید برای بدنه، صفحه نمایش 6.1 اینچی، امکان اتصال به اینترنت، تلفن، بلوتوث، ناوبری، سیستم صوتی پیشرفته با رادیو hd و قابلیت اتصال تلفن هوشمند، آی-پاد و سایر وسایل ارتباطی، اشاره کرد.

 



ادامه مطلب ...

 

 

مجله ماشین – کمپانی «کیا» نسخه خاصی از مدل «اسپورتیج» را که با الهام از شخصیت wonder woman (زن شگفت انگیز) کمپانی «والت دیزنی» تزئین شده است، در نمایشگاه اتومبیل «نیویورک» به معرض نمایش گذاشت.
این خودرو حاصل 10 ماه همکاری این خودروساز با شرکت dc entertainment بوده و از میان شاخصه های بارز آن می توان به مواردی مانند کیت بدنه آیرودینامیک، رنگ آمیزی قرمز و آبی بدنه با طرح های ستاره و اکسنت های زرد، طراحی آرم لباس زن شگفت انگیز روی جلوپنجره، چراغ های آبی همرنگ چشم های این شخصیت داستانی، کروم کاری قسمت های کناری بدنه، رینگ های 5 پره ستاره ای شکل، تزئین فضای داخلی با رنگ داخلی، حک کردن لوگوی زن شگفت انگیز روی صندلی ها و وجود تصویر او در صندوق عقب، اشاره کرد.

 



ادامه مطلب ...

 

 

مجله ماشین – فولکس واگن «گلف» برای دومین سال پیاپی به عنوان «خودروی سال» شناخته شد.
«مارتین وینترکورن» مدیر عامل فولکس واگن در اینباره می گوید "تمامی اعضای «فولکس واگن» از بابت این اتفاق خوشحال هستند، لقب گرفتن دوباره مدل گلف به عنوان خودروی سال، نشان دهنده این است که «گلف» توانسته برتری خود را در این کلاس خودرویی به خوبی حفظ کند و ما نیز تلاش می کنیم آینده این مدل را، در همین مسیر درست هدایت کنیم."

 



ادامه مطلب ...

 

 

مجله ماشین – کمپانی «مرسدس بنز» مدل جدید cla45 amg مجهز به سیستم چهارچرخ متحرک 4matic را در نمایشگاه اتومبیل «نیویورک» رونمایی و اعلام کرد که این ماشین، از ماه نوامبر سال جاری میلادی، با قیمت پایه 48375 دلار وارد بازار آمریکای شمالی خواهد شد.
این هاچ بک، از نظر فنی، پلت فرم، شکل ظاهری و طراحی داخلی بر اساس مدل a45 amg 4matic (که چندی پیش در نمایشگاه اتومبیل «ژنو» رونمایی شد) ساخته شده و از میان شاخصه های ظاهری و امکانات آن می توان به مواردی نظیر سپر جدید، ورودی های هوای بزرگتر، جلوپنجره زیبا، طراحی مجدد سپر عقب، خروجی های دوبل و کروم کاری شده اگزوز، رینگ های 18 اینچی اسپرت 2 پره به همراه تایرهای 235 میلی متر با 40 میلی متر پهنا، روکش چرمی صندلی ها، کمربندهای ایمنی قرمز رنگ، فرمان amg مجهز به کنترلرهای سیستم صوتی، ناوبری و . . .، پدال های تعویض دنده، پنل های استیل amg، تزئین بخش هایی از جلو داشبورد به وسیله آلومینیم، سیستم کنترل ثبات و پایداری سه حالته، فرمان حساس به سرعت، سیستم تعلیق «مک فرسون» در جلو و چند اتصالی در عقب به همراه خفه کن های الکترونیکی با دو حالت تنظیم مختلف و امکان سه حالت تنظیم مختلف برای جعبه دنده، اشاره کرد.

 



ادامه مطلب ...

 

تقویت وانت بار به سبک شلبی

مجله ماشین – متخصصین «شلبی آمریکن» از وانت بار آفرود خود موسوم به «شلبی رپتور» در نمایشگاه اتومبیل «نیویورک» رونمایی کرد.
این وانت بار هیولا که بر اساس فورد f-150 svt raptor شکل گرفته، از یک پیشرانه 6.2 لیتری نیرو می گیرد که 575 اسب بخار قدرت را از طریق جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک به هر چهارچرخ منتقل می کند.

 

 



ادامه مطلب ...

 

 

مجله ماشین – نسخه جدید شاسی بلند دوج durango در نمایشگاه اتومبیل «نیویورک» معرفی شد.
قوای محرکه این مدل بازطراحی (فیس لیفت) شده، توسط یک پیشرانه 3.6 لیتری v6 با 290 اسب بخار قدرت و یک پیشرانه 5.7 لیتری v8 با 360 اسب بخار قدرت تأمین می شود که یک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک (استاندارد) وظیفه انتقال این نیرو را به چرخ های محرک بر عهده دارد.
به گزارش سرویس بین الملل مجله ماشین، امکان رانندگی در حالت eco (اقتصادی)، طراحی مجدد سپر جلو، چراغ های led، طراحی مجدد جلوداشبورد، سیستم انحصاری uconnect با صفحه نمایشگر 5، 7 یا 8.4 اینچی و سیستم سرگرمی با قابلیت پخش دیسک های blu-ray و dvd به همراه صفحه نمایشگر 9 اینچی برای سرنشینان عقب، برخی از شاخصه های این مدل به شمار می روند.

 

 



ادامه مطلب ...

 

 

شرکت اسپانیایی سئات به تازگی فهرست قیمت گذاری برای لئون sc مدل 2014 در انگلستان را منتشر و مبلغ 15370 پوند را به عنوان قیمت پایه آن اعلام کرد.

بعد از این که این خودرو برای اولین بار در چند هفته پیش در معرض دید عموم قرار گرفت و در نمایشگاه 2013 اتومبیل ژنو معرفی شد توانست بار دیگر و با اعلام جزئیات قیمت گذاری اش در انگلستان در صدر اخبار قرار بگیرد.

 

 



ادامه مطلب ...
 

مجله ماشین – کمپانی «پورشه» از عرضه مدل جدید «پانامرا» هیبرید خبر داد و اعلام کرد که فروش آن، از اواخر سال جاری میلادی و با قیمت 99975 دلار، در ایالات متحده آغاز می گردد.
قوای محرکه این مدل، توسط یک موتور الکتریکی با 95 اسب بخار قدرت و یک پیشرانه3 لیتری v6 با 321 اسب بخار قدرت تامین می شود که در حالت ترکیبی، 416 اسب بخار نیرو را از طریق جعبه دنده 8 سرعته تیپ ترونیک s به چرخها منتقل می کند.

 

 



ادامه مطلب ...

 

 

مجله ماشین – نخستین دستگاه از نسخه کانورتیبل شورولت «کوروت» 2014 چند روز پیش در حراج «برت جکسون» به قیمت 1 میلیون دلار توسط «ریک هندریک» یکی از مدیران و سرمایه گذاران مسابقات «نسکار» خریداری شد.

 



ادامه مطلب ...

 

 

مجله ماشین – تصاویر سوپر اسپرت «فالکن f7» که سال گذشته در خلال برگزاری نمایشگاه اتومبیل «دیترویت» رونمایی شده بود، چندی پیش هنگام تست در «بیرمنگام» بریتانیا شکار شد.
کارشناسان امیدوارند آزمایش این هیولا در خیابان ها، نشان از روند رو به رشد ساخت نخستین سوپر اسپرت تماماً آمریکایی توسط کمپانی «فالکن موتوراسپرت» باشد.

 



ادامه مطلب ...

 

 

مجله ماشین – کمپانی «آکورا» قیمت مدل 2014 کراس اوور rdx را با هزینه حمل و نقل، برای مدل پایه 36310 دلار و برای مدل چهارچرخ متحرک 41410 دلار اعلام کرد.
این خودرو تنها با یک پیشرانه 3.5 لیتری خورجینی 6 سیلندر با 273 اسب‏ بخار قدرت و 340 نیوتن متر گشتاور قابل سفارش است و با جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک عرضه می شود. میانگین مصرف سوخت این مدل در گونه دیفرانسیل جلو به ازای هر یکصد کیلومتر پیمایش در شهر-بزرگراه معادل 14.1-10.1 لیتر بوده که این مقدار در گونه چهارچرخ متحرک به 14.9 و 10.5 لیتر افزایش می یابد.

 

 



ادامه مطلب ...
 
 

شرکت آمریکایی هنسی اعلام کرد که موفق به تولید پرسرعت‌ترین خودروی خیابانی جهان شده است.

براین اساس خودروی ونوم جی‌تی ساخت شرکت هنسی توانسته در تست انجام شده در آمریکا رکورد سریع‌ترین خودروی جهان را که تاکنون متعلق به بوگاتی ویرون بوده بشکند.

این خودرو نخستین خودرویی محسوب می‌شود که سرعت آن در عرض تنها 13.63 ثانیه از صفر تا 300 کیلومتر بر ساعت رسیده است. این رکورد در کتاب رکوردهای جهانی گینس نیز به ثبت رسیده است.

 

 



ادامه مطلب ...

 

مجله ماشین – کمپانی «سوبارو» یک سال پس از معرفی کراس اوور xv crosstrek، نسخه هیبریدی این ماشین را در نمایشگاه اتومبیل «نیویورک» رونمایی کرد.
سیستم هیبریدی این خودرو شامل یک پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر با 148 اسب بخار قدرت، یک موتور الکتریکی با 13.4 اسب بخار قدرت، یک جعبه دنده ضریب متغیر و یک باتری 100 ولتی با توان 13.5 کیلووات بر ساعت است که تنها 136 کیلوگرم به وزن اتومبیل اضافه می کند اما در عوض، میزان مصرف سوخت آن را به ازای هر یکصد کیلومتر پیمایش در شهر، بزرگراه و سیکل ترکیبی به ترتیب به 10.1، 8.3 و 9.1 لیتر کاهش می دهد.

 

 

 



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ ترک گروپ خوش امديد از اينكه از وب ما ديدن ميكنيد ازشما سپاسگذاريم واميدواريم لحظات خوشي را در اين وبلاگ سپري كرده باشيد و خوشتون اومده باشه دوستان عزيز نظر يادتون نره حتما درمورد عكس ها ومطالب نظر بديد به نظرات قشنگتون پاسخ داده ميشه باتشكر.
آخرین مطالب